Meu QI Abaixo de Zero: Música do Dia: Ben Böyleyim (My Way versão turca)

Pesquisar este blog

Translate

Total de visualizações de página

quarta-feira, 11 de julho de 2018

Música do Dia: Ben Böyleyim (My Way versão turca)

Pois é minha gente...
Estava eu matando o tempo na internet e me deparei com uma música turca, que ouvindo com mais atenção, percebi que era a My Way do Frank Sinatra.
Essa é uma releitura feita pela banda de rock/ska chamada Athena, ficou bem interessante.
Take a look!!!


Ben Böyleyim



Hayat bu kadar mı? 
Bence değil 
Bir kaç sözüm var 
Biraz senin gibi 
Yıkılmayan duvarları var 
Bazen esintili 
Bazen uzak yakınlarım var 
Ben ben böyleyim kendi yolumda 

Bırak tutma beni 
Kaybetsem de üzülmem asla 
Ne boş kaygıların 
Korkma bana hiç bir şey olmaz 
Yanlış doğru gibi 
Eksik kalan bir kaç satırsa 
Ve ben ben böyleyim 
Kendi yolumda 

Hayatta benim

Her anımı yaşadıkça sevesim var 
Aldırmam hiç yağmurlara 
Benim güzel hatalarım var 
Bir an bile vazgeçmedim 
Kendi yolumdan 

Değer saklanma hiç geçer zaman 
Böylede geçer ya sev ister vazgeç 
Beklentiler sadece üzer 
Ayrı dünyalarda farklı farklı kafalarda 
Ve ben ben böyleyim 
Kendi yolumda 

Hayatta benim her 
Anımı yaşadıkça sevesim var 
Aldırmam hiç yağmurlara 
Benim güzel hatalarım var 
Biran bile vazgeçmedim 

Kendi yolumdan

Nenhum comentário:

Postar um comentário